2009-04-25

susirasineiou su boba o pasirodo inai apsimetele ira

esu usi registraves keliose susi pasinimo zinetinkleo pagalba sistemose tae venoia is iu susirasineiou su boba toke nebloga at rodo ira mes ten kalbeiom ape dalikus ape givenima ape tae kat reike pasimileti tarpusavie nu o tada ziuriu kat ir kitoia zinetinkleo sistemoe ira tokiu paciu slapi vardziu boba ir su kitom taceu to pates zmogous notroukom rasou as iai nu tae ir ce esi inae sako ka andreli nusikalbi as tik ce ir esu sakou kaep tae sako kitame puslapie ten ira pavoktos mano notroukos ir ten ne as nu as taep susinervavou kat mane abgavo rasou as tai apsimetelei bobai sakou dura ka ce isidirbinei senei turbut skousma patirei sako haha abgavou tave as bahuras is tikruiu seubas galvoiu as su bahuru snekeiou ape litini givenima kaep slikstu tae kas dabar as geius koks ka dabar dariti visiskae pasimeceu skanbinu iurekui isae nusimano givenimo reikalose sakou nu iurekai pasakik ka man dariti ivilkdamas savo pasi sakima i koke literaturiska metafora iurekas sako kol esi iaunas reike lenkti medi sakou iurekai ka tae reiske ka man dabar su bahuraes bedrouti intimeomis temomis iurekas sako ne asilas paklausik nueik i keoska ir paprasik penkeolikos teledu korteliu papildimu tada pasakik man kodus nu as nueiou nupirkou pasakeu iam iurekas man aciunte zinute su kaskokiu meskinu nupestu ir parasita nusiusk sita meskina penkem zmonem nes kitaep mirsi po dveiu metu o velnes galvoiu ce iou rimti uzkeikimae viksta nusiunceu visem rebetom o visi is manes iokesi sako andreli andreli kam tu kasi dobe kitam iuk ikrisi pac as visae susirupinou nu neko nesuprantu sakou virai baigem iokus man baugu darosi sane atrase lasda turi du galus nu as visae nebezinou ka dariti tek literaturiniu pasakimu man prirase tae paemeu visas knigas kures tureiou nupeseu an iu ta boba kur mane abgavo ir padegeu keme privazevo mentai sako ka darae penburni sakou saslika kepsiu sako mentai o geras mes irgi norim sakou ateikit ponae pasmagureusim kartu tae mentai ateio ir mes smagurevom saslikais ie per barsda varveio tada mentam pasake per racie kat kaska nusove kaskur ir ie isvazevo paliko man numeri savo galvoiu paskanbinsiu kae iskils bedu tae paskanbinou kae baigesi kecupas atveze man kecupo virai sakou aciu ponae ie sako andreli ar ne per douk ivikiu pagalvok kek ilgae ustruks viska papasakoti savo zinetinkleo denorastie sakou is kur ius zinot kat as toki rasou ie sako andreli tu turi teise tileti na tae as ir tiliu ir toke nejauki atmo sfera buvo visi tilim o saslikas sala bliude paskeu neks io nevalge tae atidaveu benamems ie gal nama is sasliku pasistatis haha namas is sasliku taegi letus pralis ka ie sou galvoia duhai parodisiu as iems kur ragae diksta bus abstulbe ie nes as iems pasakisiu kat is apenditsito diksta

Komentarų nėra: