2009-04-14

kaep idomei ira skaip programa

as ne koksai kompiuteru maniakas tat ne lapai ismanou ivaireuses programas todel reikeio kvestis draugeli kat isai padetu man idegti skaipa nes man pasakoio kat per i iseina kalbetis nors to zmogaus su kurio kalbesi nematai iam rankos nepaspausi nepagersi su io o pakalbeti gali tae pagalvoiau kat geras kaep tehnologie tobuleia tar pasvaioiau kat ateitie gal paviks net zmonems an menuleo nusileisti haha nesamone pasakeu o ius tikit haha tae va irase man skaip ir iskart man parase kazkoksai uz senetis kazkoke nesuprantama kalba as iam sakau kalbet letuviskai arba rusiskai isai sako no no not spik as jam sakau tai tu duhas ir givenk savo afrikoi kat ieigu kaep zmogus kalbeti neiseina tau tai isai man padeio geltona veida kuris man rodo faka ir pagalvoeu vo ce gudrus kibernetiskae man roditi nepadorius zestus taceu jei givai sutikceu atlupceu toki asila su kokeis ko4elais tae iam pasiroditu kat nemazai haha nervoia kai zmones galvoia kat ira labai keti o kai iau pradedi musti ios tai sako na prasau andreli nemusk gal sutarem kaep viras su viru civilizotai sakau as tokems penburnems kad tegul patili gereu iei nori giventi o iei nenori tae iau iu vale gali kalbeti rekauti as netolerosiu nesamoninku pasisakimu nes kae dauk sneki tai boba patampi haha nes ios dauk sneka ir gimdo vaika kae vaisius uz simesga gimdoia

2 komentarai:

Unknown rašė...

blemba,o tu gabus pasirodo.;DDD
skaitau ir verkiu;DDD

Eglė rašė...

andreli dauk kalbi kaep boba