2009-05-09

nusipirkou outomobili vaziosiu dabar po vetoves

buvom kaep iou mineiou su valera i voketie nuvazeve tae ten ne tik iam taceu ir man outo mobili radom as isi rinkou golfa devines desim ketvirtu metu langae tamsus parodiceu notrouka teceu sio metu nenoriu kaep sako toutecei ateis laekas tae ir vaekas bus haha o iuk laeko savoka relitivi ira tae va turiu outo mobili pagaleu tae senden rebetas surinkou is mesto ie buvo isibarste po ivaires mesto vetoves tae as po ias vasineiou ir rinkou virus kol kas man sunkoka parkotis tace teseoioe as lekiu kaep tas lenktininkas svarckopfas haha greatae lekiu turiu omenie beia zene sake kat omo tae ira kaep zmones sako turiu omenie tae omo neksistoia is tikruiu tae tera ta akimirka kae kaska sugalvoi taceu neistari to balsu bet man toke dalikae neidomus ape tae tagul kalba mokslinkae as esu paprastas viras man givenime pakanka triu daliku tae ira notikei bobos maestas ir moderneos komunikacios premones tesa sakant nezinou kas gali buti gereu us tele fona menesenoia haha nepamirskime kat rasou girtas si straepsni ape savo givenima tae gali buti kat iveleu gramatiniu klaedu vis del to mokikloe nebuvau pavisdingas mokinis as visomet sakidavou kat mokikla ira duhams ir kat iei nori ismokti daliku skanbini zenei arba venas venas astoni aesku ten bobos kalba ka ios zino taceu speiu ioms bahurae iformacie pateike haha va svarbeuse ira tiketi savimi ir tomet givenimas bus klotas ivaereuseomis gelemis ar tesa sakau ponae haha ius ne ponae iuk abgavu o ius ir patikit iusu naevumas priliksta septinems is desim

Komentarų nėra: